söndag 13 juli 2014

oh well, oh well

Vi har i princip flyttat nu. Massa grejer är fortfarande i lägenheten, men vi har tid. Dock så hände det tråkiga grejer. En av våra katter, finaste Hamlet, gick till den lilla "skogen" som finns här, och hon har ännu inte kommit tillbaka. Vi var ute och letade efter henne, flera gånger. Hoppas att hon är okej och att hon lever.
Igår skulle min bror och hans familj komma på besök, men deras bil pajade så de kommer på tisdag som tidigast. Så igår var inte alls så roligt som vi hoppades på.

Jag har varit på Furuvik med Christina för några dagar sen, tänkte lägga upp några bilder, eftersom jag har inget intressant att skriva. Det där med att blogga igen har gått åt helvete. Om någon av er som läser inte följer mig på instagram så får ni faktiskt göra det, för där uppdaterar jag mycket mycket mer. zebrapojken heter jag på instagram också.









 









1 kommentar:

Johanna sa...

Åh orkar inte så söta djur!
Hoppas katten kommer tillbaka snart finis! vart ska ni flytta någonstans? ♥