måndag 16 juni 2014

"Vissa saker måste man göra annars är man bara en liten skit."

Jag vet inte. Jag vet ingenting längre.

Jag har varit på marknad med Christina. Köpte och vann lite grejer. Det var också en affär med barnkläder som hade ett slags rea. De stänger den snart så det var "packa hur mycket du vill i en påse och betala 200 kr". Kön var ungefär tio meter lång, om inte längre. Jag kunde inte vara i affären mer än fem minuter. Så mycket folk, det var jävligt kvavt och vissa tittade inte ens på vad de trampade på. När vi gick dit så var nästan allt slutsåld, men Christina slet och klarade av att köpa mycket. Anledningen till varför vi ens var där, är att Madde har ju fått barn nu, en fin liten dotter! Jag ska träffa henne imorgon/idag. Måste åka buss. Men hoppas att det inte kommer vara mycket folk.
Jag har köpt ganska fina byxor, som är lite kortare. Bekväma är de också. Jag ska ha de på mig när jag ska till Madde. Sist jag inte hade långbyxor på mig var nog ungefär tre-fyra år sedan. Tycker inte om mina ben, och när jag skickade en bild till Amanda för att visa hur byxorna såg ut fick jag meddelandet: "förlåt, men jag trodde du hade vita strumpor..", haha. Det kan nog beskriva hur mycket jag älskar att sola. Men ja, det är ju omöjligt att bli brun när man har långbyxor nästan hela tiden. Dock så tycker jag om att vara blek. Har hört att många försöker att bli "blekare" genom att klä sig i mörkare kläder osv. Jag ser blek ut i allting. Andra tror att jag är anemisk. Aja.

Jag har mått ganska okej de senaste dagarna, faktiskt. Hade vissa stunder då jag tänkte nej jag orkar inte och skadade mig. Men jag har inte direkt varit deppig hela dagarna.
Vill skriva mer, men jag tror jag måste sova. Försöka i alla fall.

Inga kommentarer: