tisdag 31 december 2013

have faith in me

Nästan alla skriver om hur deras år har varit, vad de har gjort och så. Men mitt år har bara varit allmänt tråkig, fylld med ångest och massa dåliga tankar. Det har också förstås hänt bra saker, vi har skaffat två nya katter, och jag och Amanda har kommit närmare varandra, vilket jag tycker är så himla underbart. Jag var inlagd bara en gång på hela året, och behandlingshem har diskuterats. Jag var till och med på ett studiebesök på ett behandlingshem. Men jag kände mig inte trygg där på första besöket, och det var a big no-no för mig.
Jag har mått bättre och sämre, och det känns inte som att jag har kommit någonstans. Men snart är det 2014 och jag har inga stora förhoppningar.

Egentligen skulle jag fira nyår med Amanda, men eftersom jag är så jävla dålig så blev det inte så. Nu är det bara jag och farmor hemma, och allting känns som vanligt. Varje år får jag en ångestattack på natten, och jag har ingen aning varför. Men nu är jag i alla fall beredd på den. Tror jag.
Hela kvällen ska jag titta på nån serie eller nånting på youtube, äta choklad och chips och dricka alkoholfri champagne, eftersom jag är nykterist. Jag tycker inte ens att alkohol är gott, så min lilla Bubbliz räcker.

Vill ändå önska er alla ett gott nytt år!

3 kommentarer:

Stella sa...

God fortsättning på det nya året!
Och alltså ADTR är sååå bra och den där låten är så jävla fin. Jag grät lite när de spelade den på bråvalla :p

sv: Tack <3

Amanda sa...

jag har också jobbigt med nyår, tyckte inte alls om det iår
kram på dig

rymdtjej sa...

Hoppas kvällen gick bra! Kram och gott nytt år på dig med.