torsdag 12 december 2013

2014, please be a good year

Natten har inte alls varit bra, var vaken länge och gjorde dumma saker. Gick inte till skolan idag, även fast jag egentligen ville. Men i alla fall.
För ungefär en vecka sen, gjorde jag en lista med 10 saker som jag vill göra i 2014. Egentligen vet jag att jag kommer inte att klara det, men drömma får man ju göra. För en vecka sedan var jag ganska pepp på livet och ville göra så mycket. Men nu ser jag ingen poäng med någonting.
Ville ändå dela den med er, eftersom de sista dagarna har det varit deppigt här på bloggen.


Vissa av de här målen är kanske lite löjliga och "overkliga", men skitsamma.
Jag vet inte hur mycket av det jag kommer klara av, men det visar sig väl om ett år.

Ni får gärna göra en sån lista också, skulle vara spännande att se!

4 kommentarer:

T. sa...

Ååååhh!! Det var en jättebra lista ju! Inte alls löjlig, jag tror på dig
<3

Johanna sa...

Superbra lista!
och jag tror visst att du kan klara det finis, du kasnke är nere i en svaka nu men du klarar detta! Du kommer ta dig upp igen!
massa styrkekramar ♥

Amanda sa...

du klarar allt

Fanni sa...

Lycka till <3