onsdag 11 december 2013

Oh baby, I have been here before

Det var länge sedan jag mådde så här dåligt. Jag är trött hela tiden, sover för mycket även fast jag tar inga sömnmediciner. Skadar mig själv flera gånger om dan, det kommer bli några nya ärr. Jag satt på badrumsgolvet och tittade på armarna. Vad har jag gjort? Jag försökte gråta. Men jag kan bara inte. Det går inte, det finns nog inga tårar kvar.
Jag har förstört så mycket de sista dagarna. Jag har fått min bästa vän att må dåligt och om hon dör snart så kommer jag skylla mig själv för resten av mitt liv. För jag vet att det är mitt fel att hon mår dåligt, oavsett vad någon säger.
Så varför ska jag leva nu egentligen? Jag har förstört för mycket, jag känner ingen jävla glädje längre, vad fan är det.

På måndag har jag ett möte med en läkare på bup. Om jag överlever till dess.

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag blir så ledsen av att läsa det här finis. Du förtjänar ju att må bra! Du kommer överleva tills mötet, du klarar detta. och nej, det är inte ditt fel att din kompis mår dåligt. (jag vill inte ge dig dåligt samvete nu) men om du dör så skulle din vän nog bara må ännu sämre! Du är så himla viktigt och värdefull, det är så fel att du inte förstår det själv! Jag önskar du kunde se dig själv genom mina ögon, då skulle du se en helt annan person. En underbar, fin, stark, snäll, grym, bäst person. För det är du!

Försök hålla dig borta från rakbladen finis, jag vet att du klarar det. Jag finns här, jag hoppas du vet det. jag bryr mig om dig och du är viktig!

sv: Klart det räknas som en grej! En grej är ju bättre än ingenting! Tror den hette the last mimzy.
styrkekramar finis ♥