fredag 26 juli 2013

Depression is like a war; you either win or die trying.

Jag blir bara sjukare och sjukare. Hamnar lägre och lägre ner. Svårare att ta sig upp. När blir det bättre egentligen? Jag orkar inte vänta mer. Jag vill ha bättre nu. Eller? Jag vet inte. Jag är van vid det dåliga. Gillar inte förändringar och är rädd för nånting som jag har aldrig sett förut. Jag är kanske en sån människa som bara aldrig riktigt blir frisk.
Rakblad sitter i min hjärna. Jag vet ju var de ligger. Vet att de väntar på mig. Men jag försöker att stå emot, mest bara för att jag har lovat min bästa vän. Och jag har brutit så många löften att jag tänker inte bryta en till. Eller jo, förresten. Jag kommer antagligen att göra det. Förr eller senare. Borde sluta lova sånt som jag vet att jag kommer att bryta. Fan vad dum du är! Jag vet, förlåt. 


Imorgon kommer Amanda hit. Längtar, och är nervös. Blir alltid nervös när någon som har aldrig varit hemma hos mig ska komma över, och jag vet inte varför.
Nu glömde jag bort vad jag ville egentligen skriva här. Skärp dig för fan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta hjälp, fina du. Du förtjänar inte att må så dåligt.