lördag 10 maj 2014

I wanna scream 'til the words dry out

Jag lever. Men det verkar inte min blogg göra. Laddaren till min laptop har gått sönder, därför har jag inte uppdaterat på ungefär två månader. Men inte mycket har hänt sen dess.

1. Vi, eller ja, Hamlet har fått kattungar, de föddes den första mars. De är ganska stora, jättesöta men jävligt busiga.
2. Har varit i skolan ganska många gånger, gjort till och med nationella i svenska.
3. Skaffade två nya piercingar (läpp).
Typ det enda som är värt att nämna, ärligt talat. 

Jag har träffat en läkare i måndags och Christina (en av mina kontaktpersoner) har varit där med mig, och hjälpte mig och nu ska de göra en utredning för Aspergers syndrom. Men helvete vad irriterad Christina blev när hon såg hur de behandlade mig. Vi får se om de ens kommer igång med det innan jag fyller arton. Jag har ingen psykolog just nu heller, "fan vad roligt". I måndags sa en av de att jag har ju tackat nej till samtalskontakt. Nej, det har jag för fan inte gjort. Jag har tackar nej till DBT och "stöd-grupp" för unga med bipolär sjukdom. Jag har inte tackat nej till en psykolog eller kurator. Fast just nu känns det som att ingen kan hjälpa och alla psykologer och läkare kan dra åt helvete, ta deras jävla behandlingar och mediciner och köra upp det där solen inte lyser. 
För alla väntar bara tills jag fyller arton (om mer eller mindre sju månader) så de kan skicka mig till vuxenpsyk och äntligen låta någon annan kasta runt mig som en studsboll. Jävla skit.

Det var också i måndags som jag åkte och piercade läppen. Åkte till en annan studio där det var billigare, men fan heller att jag åker dit igen. Nästa gång jag vill skaffa en ny piercing får jag betala dubbelt så mycket, men då kan jag vara säker att det blir rätt. För nu är piercingarna ojämna, och bara ugh, vill skrika.

Mår svindåligt just nu. Vet inte vad jag ska göra med mig själv.
Orkar inte särskilt mycket mer

1 kommentar:

rymdtjej sa...

Vad tråkigt att piercingarna blev ojämna! Och fy för läkare, bup och allt vad det är...

Men så bra att du varit i skolan! Tummen upp för Hamlets ungar också, de verkar vara hur söta som helst!