söndag 5 januari 2014

Orange Is The New Black

Jag tänkte börja skriva om filmer och serier, tipsa och så. Tänkte att det kanske kan vara distraherande när jag har ångest, även fast jag är inte så bra på att beskriva och förklara. Men hoppas att någon kommer tycka om det ändå.


Jag har sett klart Orange is the new Black för någon dag sen, och kan verkligen inte vänta tills andra säsongen kommer ut, jag behöver den. Ärligt talat så trodde jag inte att den skulle vara så bra.
Det är en komediserie, men det finns också massor av drama, vänskap och kärlek.
Det är svårt att berätta om serien utan att avslöja något, så det bästa att säga är: titta på den.
Man fastnar verkligen.


(bilden och gifs kommer från google)

5 kommentarer:

Johanna sa...

Åh den serien är så bra! ♥

elin sa...

den är sååå jävla bra.

mig själv sa...

Den låter bra, måste titta på den!

Lisa - Kreativ bakning♥ sa...

Älskar den serien!

T. sa...

Hade tänkt börja kolla på den, men vart kan man se den? :)