tisdag 7 januari 2014

enjoy the silence

Såg att finaste Johanna har fått mitt brev och att hon blev väldigt glad över det, och jag kan inte ens beskriva hur jävla bra det känns att veta att jag har gjort nånting bra. Särskilt efter alla de dagar som jag har suttit och tänkt och gråtit över hur dålig jag är.

Idag har jag sovit länge. Ungefär fjorton timmar. Kunde faktiskt knappt vakna och missade ungefär sju samtal från mamma och när jag inte missade ett så höll jag på att somna medans vi pratade och när hon sedan la på somnade jag med mobilen vid örat. Men nu är jag vaken, och trots att jag har sovit i fjorton jävla timmar så är jag ganska trött. Jag mår faktiskt lite bättre, och det är väl bra, eller nåt. Det kanske beror på att jag har just sovit så länge och inte haft tid till att tänka mycket.

Igår åkte jag och Alice till Östhammar och jag var som moralisk stöd när hennes gamla kontaktperson tatuerade henne! Han var jättesnäll och schysst och bara allmänt rolig. Såna människor är bra att känna. Nu blev jag också sugen på en tatuering, men jag behöver nog tänka efter lite extra på vad jag vill ha för nåt och ja, jag måste ha lite mer pengar. Förutom en tatuering så känner jag också att det var länge sen jag piercade mig senast! Kanske dags att besöka Darkwell igen och få en nål i ansiktet eller nåt. Förslag på nån piercing?

1 kommentar:

Johanna sa...

Åh fina du, du gör massa bra saker! Hela tiden hjärtat. Jag brukar faktiskt nästan bli tröttare när jag sover mer än vad jag ska haha!

Cheeks har du ju redan, men kanske medusa eller smiley`? Eller jag vet inte, något du tycker är snyggt i alla fall!

sv: Gud vad dumt att de inte kollade igenom väskorna! De borde ju göra det i alla fall. Och det gör inget att du bombar med kommentarer, det är ju bara kul!

Hahah ja, man var verkligen ascool om man hade tamagotchi! Kommer inte ihåg om jag har provat blueberry muffin faktiskt, har för mig det! Provar så mycket te alltså haha <3

och blev verkligen superglad för presenterna!! tack tack tack! Styrkekramar ♥