fredag 20 december 2013

tröstlösa dagar som återvänt

Jag kan inte koncentrera mig. Allting blir jobbigt igen, jag vill inte.
Alexzandra från soc var här idag, och hon sa att jag borde allvarligt börja fundera på behandlingshem igen. Jag tackade ju nej till ett behandlingshem för några månader sen, och nu vill de bli av med mig, jag är för jobbig. Jag vill inte flytta till ett behandlingshem. Jag vill bara lägga mig på golvet och dö.



"Tröstlösa dagar när himlen är grå
Grå som ens själ och man känner sig så
Innerligt ensam och trött på att leva
Trött på att skratta och gråta och spela
Känslor man aldrig förnummit och känt
Tröstlösa dagar som återvänt"

1 kommentar:

Stella sa...

Får man fråga varför de tycker du ska överväga behandlingshem, och varför du inte vill?
Du behöver såklart inte svara. Tänkte bara att det kanske är lättare att förstå då.
Kämpa på <3