söndag 3 november 2013

you were made to be ruled

Jag kan säga att helgen var lyckad. För det mesta.

Efter mer än ett år av längtan fick jag äntligen se mina favoritskådespelare på den stora duken igen. Jag och Amanda var på bio och såg
Thor: The Dark World. Jag blev verkligen inte besviken. Filmen var verkligen bättre än jag trodde att den skulle vara. Den var spännande, med otroliga & oväntade plot twists och bra humor. Och förstås fanns det två "easter eggs" på slutet av filmen. De flesta gick ut efter den första, men Alice berättade att det fanns nämligen en till, som till och med hon har missat när hon såg filmen för första gången. Verkligen sevärt, i alla fall om man är ett fan av Marvels filmer. Jag vill verkligen se den igen, så himla bra var den! Försöker att inte 'spoila' något, men det är svårt. Jag kan dock säga att ungefär ingenting är som det verkar vara. Och åh, Loki har på något sätt blivit ännu snyggare och roligare. Jag kan verkligen inte vänta tills den nästa Marvel-filmen kommer ut.

"Hela filmen var typ ett stort Loki'd!" ~ Elin

1 kommentar:

Alice sa...

it was amazing :3