onsdag 17 juli 2013

Please tell mom this is not her fault

Inatt lyssnade jag på musik och det slutade med att jag grät och nästan skrek, och väckte farmor och mamma. Jag smsade med Amanda, pratade med Heidi på facebook. Och från att vara extremt deprimerad och självmordsbenägen, gick jag till glad och "flummig". Mina humörsvängningar kan vara otroliga. På ett dåligt sätt.
Idag kanske kommer Heidi. Imorgon med. Vet inte vad vi ska göra. Antagligen bara prata och jag ska visa henne massa saker som jag har samlat medans hon var borta.
Jag tänker alldeles för mycket på självmord. Borde inte tänka på det så mycket. Borde väl inte tänka på det överhuvudtaget. Mamma sa att hon behöver inte åka bort om jag mår så dåligt. Så jag kommer antagligen att förstöra hennes semester. Känns ju underbart. Så var gör jag? Mjo, jag sitter och ljuger, säger att jag mår bra.


Give all my things to all my friends
You'll never step foot in my room again
You'll close it off, board it up
Remember the time that I spilled the cup
Of apple juice in the hall
Please tell mom this is not her fault

1 kommentar:

johanna sa...

vackraste du!
du borde säga som det är, även fast det är svårt
vill inte att du skadar dig eller gör något dumt,
det finns ingen annan heller som vill det
det finns så många som tycker om dig
styrkekramar <3