lördag 6 juli 2013

Inget intressant.

Jag förstår inte varför någon vill överhuvudtaget läsa min blogg. Inget intressant händer i mitt liv.
Jag kan säga att nu vet min mamma om att jag har skurit mig och att jag mår dåligt (om en av anledningar har hon också hört). På måndag, eller nån gång i veckan (beroende på hur jag mår), ska vi åka till Uppsala, till akuten. Förhoppningsvis får jag prata med någon av den bättre och smartare personal. Just nu vill jag bara skada mig själv, och dö. Så jag antar att det blir bättre om jag får åtminstone prata med någon.
Nästa helg ska vi åka till Kolmården, och det ser jag faktiskt fram emot. Vi ska åka tidigt på morgonen, och åka bil i några timmar. Men det gör inget, det kan vara fint ibland. Särskilt när man har musik med sig. Kommer hata mig själv om jag glömmer min mobil, mp3 eller kamera. I alla fall, snart ska jag nog sova. Var uppe hela natten, gick och la mig vid 6-7 tiden, sov ungefär fem timmar, och sov ingenting under dagen. Nu är jag ganska trött. Bra?

Inga kommentarer: