söndag 7 juli 2013

i hate my life.

Idag har jag, Alice, mamma och hennes kille varit vid Gimodammen. Hamlet var med oss. Det var ganska trevligt, men mamma skjutsade mig hem efter ett tag, eftersom det var alldeles för mycket folk där för mig. Just nu är jag så trött. Vi får se hur jag mår imorgon. Blir det dåligt ska vi åka till akuten.
Jag ville städa idag och göra lite saker, men jag tror att jag gör det imorgon istället. Sen (eller innan) ska jag duscha. Hoppas att jag kommer kunna hantera impulserna.
Det är alldeles för många tankar som snurrar i mitt huvud. Usch och blä på tankarna. Jag ville skriva nånting här, men kommer inte ihåg vad. Får skriva när (och om) jag kommer på det.

Hamlet. ♥

Fick en "lyckosten" av mamma och Alice. Håller i den lite då och då och sover med den under kudden.
Jag har också fått ett halsband, som jag, ärligt talat, kommer säkert inte ha på mig. Jag kan kanske ha den på min väska.

Inga kommentarer: