lördag 22 juni 2013

I'm lazy and I'm proud of it.

Fast nä, inte direkt. Igår har jag gjort ingenting. Försökte rita, men blev bara sur för att jag kan inte. Jag är talanglös. Dreads har jag gett upp med, jag kommer ju aldrig lyckas, varför ens försöka? Imorgon ska jag då färga håret rött.
Idag har jag städat. Ville duscha, men det gör jag imorgon istället. På måndag ska jag träffa Heidi, och är oerhört glad för det. Ska åka till Uppsala, och kanske kan hon komma hem till mig senare, om hon får. Åh, vad trevligt och underbart. Kanske vågar jag också gå till Darkwell och köpa, samt byta, smycken till min septum.
Ugh, jag vill ha mina favorita byxor på måndag, men kan inte. Boo-fucking-hoo. Eller? Kan och kan, kan jag väl, men det är väl inte särskilt smart... Jag vet inte. Varför pratar jag om kläder?

Nu ska jag fan slappa på soffan. Borde kanske äta nånting idag också, känner jag.

Inga kommentarer: