torsdag 28 november 2013

allting suger

Just nu känns det så, allting suger. Ända sen jag tog de där tabletterna har jag förstört mina dagar. Hur jävla dum får man vara egentligen? Idag mår jag ändå lite bättre än jag gjorde igår, då jag var nära att spy (vilket framkallade alldeles för mycket panik och ångest), men jag är fortfarande yr och svag, har legat i soffan i två dagar nu, åt inte särskilt mycket heller. Gick inte till skolan idag, kan knappt gå på toa själv.
Vill bara gråta.

jag orkar inte

3 kommentarer:

Johanna sa...

får man fråga hur mycket du tog och av vad finis? :( ♥
styrkekramar tillbaka!

Amanda sa...

Jag älskar dig

danni sa...

Du har ingen aning om vem jag är, har läst ett tag men aldrig vågat kommentera. Men vill bara att du ska förstå att det finns folk du inte visste om som tycker du är så himla bra.